Дистанційне навчання 2-гі класи

18.05.2020
Завдання для 2-А та 2-Б класів


Hello, my friends!
Today we continue our speaking about different food. 
You've already known the names of fruit. 
And you've known the phrases "I like..." and "Idon't like..."
So let's speak a little about what you like and dislike.


Open your books on page 89.

Let's read some words at first.
Exercise 1 page 89.
Please, look at the pictures and listen to audio.


(Привіт, друзі! 
Сьогодні ми з Вами продовжуємо розмову про різні продукти харчування. Ви вже знаєте назви фруктів. А також Ви знаєте фрази "Я люблю" та "Я не люблю". Тож поговоримо трішки про Ваші уподобання.
Але спершу, давайте почитаємо.
Відкрийте підручники на сторінці 89. слухайте та повторюйте за аудіо.)

Посилання на аудіо!
 https://drive.google.com/drive/folders/1exNHlOkiS78-MyIc--iEllT4Digmx6aT?usp=sharing



Exercise 3 page 89.
Слухаємо, читаємо та повторюємо. (другий аудіозапис)

Exercise 5 page 89.
Спробуйте написати, що Ви любите їсти, а що - ні. 
Я б написала так:
I'm hungry.
I'm looking at the menu.
I like apple.
I don't like pear.

А як напишете Ви? Надішліть, будь ласка, мені свої нотатки.

Thank you!
Good bye!





15.05.2020
Завдання для 2-Б класу


Hello, my friends!
Today we will speak about different fruit.
Open your books on page 88.
Please, look at the pictures and listen to audio.


(Привіт, друзі! Сьогодні ми з Вами будемо говорити  про фрукти! Відкрийте підручники на сторінці 88. Будь ласка, подивіться на малюнки та прослухайте аудіо.) 


https://drive.google.com/drive/folders/1Q58TIkYu7oVh_cCo97kPn4WJQifqCLTt?usp=sharing



Let's sing a little!
Exercise 3, page 88

(Давайте трішки поспіваємо! Вправа 3 на сторіночці 88. Прослухайте 2й аудіофайл із посилання, що вгорі.)


My friends, I'd like we remember some interesting thing! I mean the article a and an


(Любі друзі, я хочу, щоб ми з Вами згадали про одну цікаву річ. Я маю на увазі артикль a та anПам'ятаєте казочку про двох братів-близнюків, які допомагають англійським словам у реченнях. Нагадаю, що братик a допомагає словам, які починаються з приголосного звука, а an - словам, які починаються з голосного.
Звертаю увагу, що ми говоримо тільки про ЗВУКИ, а не про букви, з яких починається слово! Ми обираємо той артикль, з яким нам буде легше та зручніше вимовити словосполучення. Завжди красивіше звучить поєднання голосного та приголосного, ніж голосного та голосного чи приголосного та приголосного.) 


Let's do some exercises. Put the necessary article, please.
(Давайте зробимо декілька вправ. Будь ласка, допишіть необхідний артикль у речення, а ваші роботи надішліть мені. 

Thank you!
Good bye!
14.05.2020
Завдання для 2-А класу
Hello, my friends!
Today we will speak about different fruit.
Open your books on page 88.
Please, look at the pictures and listen to audio.


(Привіт, друзі! Сьогодні ми з Вами будемо говорити  про фрукти! Відкрийте підручники на сторінці 88. Будь ласка, подивіться на малюнки та прослухайте аудіо.) 


https://drive.google.com/drive/folders/1Q58TIkYu7oVh_cCo97kPn4WJQifqCLTt?usp=sharing



Let's sing a little!
Exercise 3, page 88

(Давайте трішки поспіваємо! Вправа 3 на сторіночці 88. Прослухайте 2й аудіофайл із посилання, що вгорі.)


My friends, I'd like we remember some interesting thing! I mean the article a and an


(Любі друзі, я хочу, щоб ми з Вами згадали про одну цікаву річ. Я маю на увазі артикль a та an. Пам'ятаєте казочку про двох братів-близнюків, які допомагають англійським словам у реченнях. Нагадаю, що братик a допомагає словам, які починаються з приголосного звука, а an - словам, які починаються з голосного.
Звертаю увагу, що ми говоримо тільки про ЗВУКИ, а не про букви, з яких починається слово! Ми обираємо той артикль, з яким нам буде легше та зручніше вимовити словосполучення. Завжди красивіше звучить поєднання голосного та приголосного, ніж голосного та голосного чи приголосного та приголосного.) 


Let's do some exercises. Put the necessary article, please.
(Давайте зробимо декілька вправ. Будь ласка, допишіть необхідний артикль у речення, а ваші роботи надішліть мені. 

Thank you!
Good bye!



08.05.2020
Завдання для 2-Б класу


Hello, my friends!
During this lesson we are going to speak about family holidays.
What words do you remember?
Please, look at the pictures and guess.

(Привіт, друзі! Сьогодні ми з Вами будемо говорити про родинні свята. Які слова, що стосуються свят, Ви пам'ятаєте? Будь ласка, подивіться на малюнки та спробуйте згадати.) 





You are right! 
This is a birthday party, a star, balloons, a candle and a cake.

Let's open your books on page 86 and do exercise 1.
Listen and repeat after the audio "Unit-7-Les_1-1"

Посилання на аудіо
https://drive.google.com/open?id=1kjB-TTfGf114hwRbBW-w5LbYdlObUnRF

(Відкрийте, будь ласка, книжечки на сторінці 86 та виконайте вправу 1. Слухайте та повторюйте за аудіо "Unit-7-Les_1-1".) 


Well done!
And now let's learn the new words. Exercise 3 in your books. Listen and repeat after the audio "Unit-7-Les_1-3"

(Молодці! А тепер виконаємо вправу 3. Слухайте та повторюйте за аудіо "Unit-7-Les_1-3".) 


Write down these words into your copybooks.
(Пропишіть ці слова у Ваших зошитах


07.05.2020
Завдання для 2-А класу


Hello, my friends!
During this lesson we are going to speak about family holidays.
What words do you remember?
Please, look at the pictures and guess.

(Привіт, друзі! Сьогодні ми з Вами будемо говорити про родинні свята. Які слова, що стосуються свят, Ви пам'ятаєте? Будь ласка, подивіться на малюнки та спробуйте згадати.) 





You are right! 
This is a birthday party, a star, balloons, a candle and a cake.

Let's open your books on page 86 and do exercise 1.
Listen and repeat after the audio "Unit-7-Les_1-1"

Посилання на аудіо
https://drive.google.com/open?id=1kjB-TTfGf114hwRbBW-w5LbYdlObUnRF

(Відкрийте, будь ласка, книжечки на сторінці 86 та виконайте вправу 1. Слухайте та повторюйте за аудіо "Unit-7-Les_1-1".) 


Well done!
And now let's learn the new words. Exercise 3 in your books. Listen and repeat after the audio "Unit-7-Les_1-3"

(Молодці! А тепер виконаємо вправу 3. Слухайте та повторюйте за аудіо "Unit-7-Les_1-3".) 


Write down these words into your copybooks.
(Пропишіть ці слова у Ваших зошитах


04.05.2020

Завдання для 2-А та 2-Б класів

Hello, my friends!

Today we`re going to read a little.
Please, open your books on page 80. Exercise 1 - listen, point and repeat, please.

https://drive.google.com/open?id=1LEf4RiQ6tgujFlChUk1y8sng_08Oizl9

Exercise 2 - read after the audio.

Exercise 3 - write these words into your copybooks: 
talk, all, walk, ball, monkey

Thank you!

(Привіт, друзі! Сьогодні ми з Вами будемо читати. Будь ласка, відкрийте Ваші підручники на сторінці 80. Вправа 1 - слухаємо, вказуємо та повторюємо.
Вправа 2 - читаємо за аудіо.
Вправа 3 - пропишіть ці слова у Ваших зошитах, а фото надішліть мені. Дякую!)





17.04.2020
Завдання для 2-Б

Hello, my friends!
Today we`re going to speak about our actions! But at first...Let's sing!
Audio 1
Audio 2

(Привіт, друзі! Сьогодні ми з Вами будемо говорити про наші дії. Але спочатку... Давайте поспіваємо!)
Аудіофайли - у батьківській групі Viber та 
за посиланням 
https://drive.google.com/open?id=1cWtX4X8gSBDfzamF6RBsLzFD5DFqRJjz

Task 1
Let's remember the previous lesson
(Повторимо минулий урок)
Listen to the audio and do the the task
Audio 3

(обведи у кожному рядочку те зображення, яке слово ти чуєш в аудіозаписі. Наприклад, у першому рядку ми чуємо MEAT, тому обводимо слово MEAT та малюнок "м'ясо").

Task 2
Let's learn something new!
Open your books on page number 78, please.
(Давай вивчимо дещо нове. Відкрий сої підручники на сторінці 78, будь ласка)


Look through the pictures, please.
What can you see?
(Роздивись малюнок. Що ти побачив? Хлопчик грається з собакою, стрибає як жабка, ходить як кішка тощо.)
Коли ми говоримо про щось, що виконуємо саме зараз, то використовуємо саме такі конструкції (слова), як I'm playing... (я граюся)
I'm jumping...(я стрибаю)
I'm walking...(я ходжу)
I'm flying...(я літаю)
I'm swinging...(я гойдаюся)
I'm eating...(я їм)
I'm sleeping...(я сплю)
I'm sitting...(я сиджу)
I'm hissing...(я шиплю)
I'm cutting...(я ріжу)
I'm swimming...(я плаваю)
I'm speaking...(я говорю)

Listen to the song 
Audio 4
(прослухай пісеньку. Намагайся підспівувати)
запис пісні - у групі Viber

Task 3
Try to change the words like in the example
(спробуйте утворити нові форми слова за зразком: спершу треба додати ing, а потім записати речення, додавши I'm. Відповіді на це завдання батьки надішлють мені.)

Thank you for the lesson!
Дякую за урок!

Відповіді на перше завдання)))))))))
Перевір себе!
1. meat (м'ясо)
2. tea (чай)
3. eat (їсти)
4. read (читати)
5. teacher (учитель0
6. sing (співати)
7. morning (ранок)
8. pudding (пудинг)
16.04.2020
Завдання для 2-А

Hello, my friends!
Today we`re going to speak about our actions! But at first...Let's sing!
Audio 1
Audio 2

(Привіт, друзі! Сьогодні ми з Вами будемо говорити про наші дії. Але спочатку... Давайте поспіваємо!)
Аудіофайли - у батьківській групі Viber та 
за посиланням 
https://drive.google.com/open?id=1cWtX4X8gSBDfzamF6RBsLzFD5DFqRJjz

Task 1
Let's remember the previous lesson
(Повторимо минулий урок)
Listen to the audio and do the the task
Audio 3

(обведи у кожному рядочку те зображення, яке слово ти чуєш в аудіозаписі. Наприклад, у першому рядку ми чуємо MEAT, тому обводимо слово MEAT та малюнок "м'ясо").

Task 2
Let's learn something new!
Open your books on page number 78, please.
(Давай вивчимо дещо нове. Відкрий сої підручники на сторінці 78, будь ласка)


Look through the pictures, please.
What can you see?
(Роздивись малюнок. Що ти побачив? Хлопчик грається з собакою, стрибає як жабка, ходить як кішка тощо.)
Коли ми говоримо про щось, що виконуємо саме зараз, то використовуємо саме такі конструкції (слова), як I'm playing... (я граюся)
I'm jumping...(я стрибаю)
I'm walking...(я ходжу)
I'm flying...(я літаю)
I'm swinging...(я гойдаюся)
I'm eating...(я їм)
I'm sleeping...(я сплю)
I'm sitting...(я сиджу)
I'm hissing...(я шиплю)
I'm cutting...(я ріжу)
I'm swimming...(я плаваю)
I'm speaking...(я говорю)

Listen to the song 
Audio 4
(прослухай пісеньку. Намагайся підспівувати)
запис пісні - у групі Viber

Task 3
Try to change the words like in the example
(спробуйте утворити нові форми слова за зразком: спершу треба додати ing, а потім записати речення, додавши I'm. Відповіді на це завдання батьки надішлють мені.)

Thank you for the lesson!
Дякую за урок!

Відповіді на перше завдання)))))))))
Перевір себе!
1. meat (м'ясо)
2. tea (чай)
3. eat (їсти)
4. read (читати)
5. teacher (учитель0
6. sing (співати)
7. morning (ранок)
8. pudding (пудинг)


13.04.2020


Завдання для 2-А та 2-Б класів

1. Прослухай, повтори і прочитай за аудіозаписом (стор. 77)
Аудіо у групах Viber  та у Google class







10.04.2020
Завдання для 2-Б
Прослухай аудіо 1, 2 та прочитай впр. 1 та 2 у підручнику стор. 76
Прослухайте і намагайтесь повторити пісеньку з аудіо 3



09.04.2020
Завдання для 2-А 
Прослухай аудіо 1, 2 та прочитай впр. 1 та 2 у підручнику стор. 76

Прослухайте і намагайтесь повторити пісеньку з аудіо 3


06.04.2020
Завдання для 2-А та 2-Б класів

Виконайте впр. 1 та 2 за матеріалами минулого уроку. Використовуйте сторінки підручника 74-75



03.04.2020
Завдання для 2-Б клас

Прослухайте аудіозапис та співставте з малюнками слова та фрази
та прослухайте пісеньку (аудіо у гугл класі та у класного керівника в групі)
Використовуйте ваш словничок у підручнику



02.04.2020
Завдання для 2-А клас

Прослухайте аудіозапис та співставте з малюнками слова та фрази
та прослухайте пісеньку (аудіо у гугл класі та у класного керівника в групі)



Використовуйте ваш словничок у підручнику



30.03.2020

Завдання для 2-А та 2-Б класів


Запишіть речення про свою зовнішність за зразком:
I`ve got one ________________
I`ve got two ________________
Можна використовувати слова з підручника стор. 66. Не забувайте про множину іменника (у множині до слова додається s, окрім слів foot (у множині feet) та tooth (у множині teeth)


27.03.2020 

Завдання для 2-Б класу

1. Прослухати та спробувати повторити пісеньку (аудіо у групі Viber). - стор. 71




2. Намалюй свого монстрика

3. Фото роботи присилай на мій номер Viber в особисті повідомлення або на пошту irinasorokina493@gmail.com

Наснаги Вам!!!


23.03.2020
Завдання для 2-А та 2-Б класів

Count and write how many and what animals can you see. (порахуйте та напишіть, скільки і яких тварин Ви бачите. Запишіть в окремі зошити для роботи під час карантину. За бажання, можете надіслати фото виконаної роботи на номер 0665148547).

Пишемо за зразком: 
I can see three lions. - Я бачу трьох левів. (слова, що підкреслені, будуть змінюватися).
Нагадати лексику Вам допоможе аудіофайл, що розміщено у групі Viber у класного керівника.



Завдання для 2-А класу

Вивчити пісеньку (аудіозапис у групі Viber у класного керівника)



Немає коментарів:

Дописати коментар

Найяскравіщі події 5 класу (2014-2015н.р.)

Перший дзвоник 5-Б клас Наша перша екскурсія Зооклуб "НЕОН" Допомога першочкам ...